ТОВАРНИЯТ ВЛАК

Спинингът по реката вече започна да дава добри резултати. Нивото спадна, цвета се оправи и рибите заеха обичайните си позиции за атака на натрапчивите изкуствени примамки.

Рано рано потеглихме към Тунджа. Бях планирал един район, който почти винаги прескачам. Малко след пристигането на реката вече бях мокър. Росата по двуметровите коприви и къпинаци ми подейства освежаващо. Доста провиране и правене на пътека ми костваше едно местенце, което много държах да пробвам: успокояващ се бързей с добри подмоли на отсрещния бряг. След две три ветрилообразни проводки закачих някъде по дъното за някой камък. След няколко секунди “камъка” се размърда и аванса ми засвири любимата ми песен. Чудесно !!! Товарен влак. Започна сериозна борба (скоро ще я споделя с видео), която съм я водил и друг път и често съм бил губещ. Този път, обаче нещата се развиха в моя полза. Стига толкова приказки….

6.730 кг., 105 см.

SHIMANO CATANA BX SUPER SENSITIVE 2.70 test: 7-28, PowerPro moss green 0.11, MEPPS AGLIA  (DECOR) червени точки

През деня се хванаха и много кефали, 2-3 около и над килограм, един приличен кустур и миниатюрно расперче. Забравих да добавя, че в района, в който ми удари сома отчетох и един много як удар. Последва развиване на аванса и отнемане на воблера. Или влакното се е протрило в камък или нечий зъби са го прегризали.

ПОЗДРАВИ и НАСЛУКА !!!