АБОНАТ

За няколко часа спинингувах по бързейте на реката. Почти навсякъде имаше мерни кефалчета, които се надпреварваха за блесната ми. Набързо успях да уловя 10-тина. Провирайки се сред шубраците край реката видях едно място и веднага си помислих: “Ако съм сом – тук ще си прекарвам времето.” След 2-3 далечни замятания, почти на другия бряг нещо нмого яко ме взе и се опита да изтръгне въдицата от ръцете ми. И започна едно дърпане навътре-навънка огласено от аванса на RYOBI-то ми. След 20-тина минути изкарах ето това сомче.

3.100 кг.

Удари на бяла блесна с червени точки, естествено. Този път модела е Mepps Aglia Heavy Long Silver/Red 1+

Поупорсвах още малко с блесната, но без успех. Реших да я сменя с потъващ воблер, уж по-добре да рови по дъното. Сложих един от моите изкусители, но уви, за половин час нямах и удар. Веднага върнах блесната и веднага хванах този бебешок.

Дано да съм успял да се абонирам за добри риби този сезон по Тунджа.

ПОЗДРАВИ и НАСЛУКА !!!

//